Szukasz inspiracji na firmowe gadżety, które zachwycą twoich klientów? Postaw na praktyczność i uniwersalizm! Breloki samochodowe z logo, smycze, długopisy – zainwestuj w coś użytecznego, co na każdym kroku będzie przypominać wszystkim o twoim biznesie.
Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe?
Firmowe upominki, które rozdajesz swoim klientom, sprawiają, że na każdym kroku będą oni sobie przypominać o twoim istnieniu i o produktach lub usługach, które dla ich realizujesz. Dzięki takim gadżetom budujesz świadomość swojej marki, nawiązujesz mocniejszą, bardziej bezpośrednią relację z odbiorcą i co najważniejsze – twoja reklama wraz z twoim klientem idzie w świat całkowicie za darmo, a to może przełożyć się na pozyskanie nowych odbiorców dla twojej działalności. Kuszące, prawda?
Rodzaje firmowych upominków
W zasadzie tutaj ogranicza cię tylko wyobraźnia. Obrandować można niemal wszystko. Kluczową kwestią będzie tu wielkość budżetu, który chcesz przeznaczyć na takie działania reklamowe oraz branża, w której działasz. Do najpopularniejszych form firmowych gadżetów można zaliczyć między innymi: smycze, kubki, breloki samochodowe, długopisy, kalendarze, koszulki, kubki termiczne, pendrive, torby na zakupy, otwieracze do piwa, ołówki, mini notesy, podkładki pod myszkę, cukierki w firmowym papierku, parasole, drobne maskotki, zawieszki, magnesy na lodówkę, naklejki, kamizelki odblaskowe, teczki, scyzoryki i mini latarki.
Jak widzisz, możliwych opcji jest naprawdę mnóstwo. Co jakiś czas możesz więc zmieniać rodzaje gratisów, by ci sami klienci nie dostawali od ciebie wciąż tego samego. Drukarnia, której zlecisz wykonanie projektu, na pewno zaproponuje ciekawą alternatywę.
Wyróżnij się!
Jeśli zależy ci na tym, by wyróżnić się na tle konkurencji – postaw na odmienność! Wszystkie okoliczne firmy z twojej branży dają w prezencie swoim klientom długopisy z logo? Ty postaw na coś całkowicie innego, bardziej praktycznego. Prowadzisz warsztat samochodowy? Świetnym gadżetem mogą okazać się breloki samochodowe. Po pierwsze podarujesz coś całkiem nowego, a po drugie praktycznego – dzięki tobie twoi klienci nie będą musieli już szukać kluczy, bo wszystkie będą mogli zapiąć w jednym miejscu. Potrzebujesz tańszej alternatywy? Zainwestuj w mini kalendarzyki, na których zaznaczysz osobiście każdej osobie korzystającej z twoich usług termin kolejnej wizyty, przykładowo przeglądu. To takie proste!
Ucz się od najlepszych!
Firmy z niemal każdej branży rozdają swoim klientom gratisy/próbki przy zakupach czy realizacji usług. Dowodzi to tego, że ta forma promocji jest skuteczna i warto ją rozważyć planując budżet reklamowy. A co najważniejsze – jest także relatywnie tania, dlatego też wielkość twojej firmy nie ma tutaj znaczenia. Zobacz, jak robią to największe firmy – choćby Porsche, które na stronie https://sklep.porsche.pl prezentuje stylowe gadżety, takie jak breloki samochodowe, czapeczki, a nawet większe elementy garderoby. Bądź jak giganci – zaprojektuj własną kolekcję gadżetów, które będą towarzyszyć twoim klientom przez długi czas.